Ska du ta B körkort? Prova oss först!

Du som vill prova oss kan köpa en testlektion på 80min för 665kr (ord 1330kr). Gäller endast nya kunder och en gång per kund. Lektionen måste köpas och genomföras före den sista december 2024.

Prislista

Hos oss får du en trygg, säker och prisvärd utbildning oavsett behörighet. Våra trafiklärare har en gedigen utbildning och många års erfarenhet, vilket i tillsammans med skräddarsydda utbildningar gör att du får ditt körkort så snabbt och smidigt som möjligt.

Bil (B körkort)

• Paketerbjudande - 5 körlektioner 6350:-

5 körtillfällen på 80 minuter (10 lektioner).

• Handledarkurs 495:-

Handledarkursen, även kallad introduktionsutbildning, krävs för att få övningsköra privat. Kursen är aktuell för både handledare och elev, båda måste med andra ord gå kursen för att få övningsköra tillsammans.

• Körlektion 80 min 1330:-

Våra körlektioner hålls i grupp med 2 till 3 elever samtidigt i bilen. Varje elev kör 2 gånger per lektion, och varje gång är 40 minuter i taget. Medans en elev kör så utbildar och handleder trafikläraren även övriga elever muntligt ut ifrån de trafiksituationer som uppstår för eleven som framför fordonet.

• Teoripaket - Digitalt 2350:-

Komplett digitalt studiematerial som du kommer åt från din dator, mobil eller surfplatta. Du kan se på filmer, lyssna på texter och göra obegränsat med tester online. I paketet ingår det även lärarledda teoriforum och lektioner på trafikskolan.

• Enskild teorilektion 600:-

60 minuter lång teorilektion med trafiklärare.

• Riskettan 950:-

Obligatorisk teoretisk utbildning för körkortstagare. Kursen är 3 h och behandlar ämnen som alkohol, trötthet och riskfyllda beteenden i trafiken.

• Risktvåan / Halkbana 2800:-

Obligatorisk praktisk utbildning som innefattar körning på vår suveräna halkbana. Här får du chansen att på ett säkert sätt testa på att köra på olika vägunderlag och göra olika manövrar.

• Lån av bil till körprov 950:-

Ta ditt körprov med samma bil som du använt till dina körlektioner.

Moped (AM körkort)

• Paketerbjudande - AM körkort 4995:-

Komplett utbildning som innehåller både all obligatorisk teori samt praktik. Klass 1 gäller moped som får färdas i max 45km/h.

Alla priser är inklusive moms.

Extra AM kurs på höstlovet!

Ska du ta AM körkort i år?
Vecka 44 kör vi en extra insatt kurs på populär begäran. Kursen är årets sista, består av 3 tillfällen och kan bokas enkelt och smidigt online!